Brief waarin Tele2 zijn verzoek tot marktanalyse van de retailmarkt televisie onderbouwt
Tele2 heeft ACM in oktober 2014 verzocht om een marktanalyse te maken van de retailmarkt voor televisie. ACM heeft Tele2 in november 2014 verzocht om dit verzoek inhoudelijk te onderbouwen. In deze brief geeft Tele2 aan welke relevante ontwikkelingen zich volgens hem hebben voorgedaan op de retailmarkt voor televisie. Die ontwikkelingen geven volgens Tele2 voldoende aanleiding om een marktanalyse uit te voeren voor deze markt.
Documenten
We doen ons best om documenten toegankelijk te maken.
Helaas lukt dat niet altijd.
Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden?
Stuur ons een email.
We nemen binnen een week contact met u op.
En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.
Zie ook
Meer in deze zaak
- 18-03-2015 Afwijzing verzoek Tele2 om marktanalyse televisie
- 18-03-2015 Verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Verzoek van ACM aan Tele2 tot nadere onderbouwing van het verzoek om een marktanalyse retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van KPN op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van NPO/VCO op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van UPC op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van Vodafone op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van Youca op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
- 18-03-2015 Zienswijze van Ziggo op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie