Zaaknummer: 15.0232.53
Publicaties
Afwijzing verzoek Tele2 om marktanalyse televisie
ACM wijst met dit besluit het verzoek van Tele2 om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie af.
Verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
Tele2 heeft ACM verzocht om een marktanalyse te maken van de retailmarkt voor televisie.
Verzoek van ACM aan Tele2 tot nadere onderbouwing van het verzoek om een marktanalyse retailmarkt voor televisie
Tele2 heeft ACM verzocht om een marktanalyse te maken van de retailmarkt voor televisie. ACM nodigt Tele2 uit zijn verzoek inhoudelijk te onderbouwen.
Brief waarin Tele2 zijn verzoek tot marktanalyse van de retailmarkt televisie onderbouwt
Tele2 heeft ACM in oktober 2014 verzocht om een marktanalyse te maken van de retailmarkt voor televisie. In deze brief onderbouwt Tele2 waarom daar volgens hem aanleiding voor is.
Zienswijze van Ziggo op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.
Zienswijze van Youca op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.
Zienswijze van Vodafone op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.
Zienswijze van UPC op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.
Zienswijze van NPO/VCO op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.
Zienswijze van KPN op het verzoek van Tele2 aan ACM om een marktanalyse van de retailmarkt voor televisie
ACM heeft marktpartijen de mogelijkheid gegeven om op het verzoek van Tele2 om een analyse van de televisiemarkt te reageren.