Acm.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer over cookies

Senior Managementondersteuner Directie Toezicht Energie

Locatie:
Den Haag
Uren per week:
32 - 36 uur per week
Opleiding:
MBO
Vakgebied:
Administratief / secretarieel
Maandsalaris:
€2866 - €3879
Reageren voor:
26 augustus
Solliciteer direct

Inhoud

Functieomschrijving

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) biedt een prachtige kans voor een gemotiveerde managementondersteuner met een gezonde interesse in energie- en duurzaamheidsvraagstukken. Voor de Directie Toezicht Energie zoeken we een nieuwe collega die ons team komt versterken in deze dynamische en groeiende omgeving. Ben jij een echte teamplayer die affiniteit heeft met de publieke zaak en op zoek is naar een veelzijdige baan? Lees dan snel verder!

Dit wordt je directie!
De nieuwe Directie Toezicht Energie (DTE) staat voor grote uitdagingen. Met zo’n 175 medewerkers houden we ons bezig met toezicht en regulering in de energiesector. Deze sector is enorm in beweging, de energietransitie zorgt voor zowel kansen als uitdagingen.

De mensen van DTE houden toezicht op netbeheerders en leveranciers van elektriciteit en gas en op warmteleveranciers. We zien ook toe op integere en transparante (Europese) handel in energieproducten. Zo voorkomen we bijvoorbeeld handel met voorkennis. Of marktmanipulatie. Dat alles doen we middenin de energietransitie. De energiemarkt is volop in ontwikkeling en vraagt om intensiever toezicht van de ACM. We zoeken daarom meerdere collega’s – het liefst met verschillende achtergronden.

Wat ga je doen?

Als managementondersteuner ben jij de spil van onze afdeling en het eerste aanspreekpunt voor zowel collega's als managers. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, hebt een goed overzicht van wat er speelt binnen de teams en waar iedereen mee bezig is. Natuurlijk sta je er niet alleen voor: je werkt nauw samen met drie andere managementondersteuners. Samen vormen jullie een hecht team, waar je op elkaar kunt rekenen, elkaar ondersteunt en waar ook veel ruimte is voor gezelligheid. Jouw werkdag is afwisselend en uitdagend, met taken zoals:

  • Intensief agendabeheer voor meerdere managers
  • Het onderhouden van interne en externe contacten
  • Het organiseren van diverse soorten bijeenkomsten, van vergaderingen en teamoverleggen tot aan borrels en heidagen inclusief het regelen van catering en het meedenken over het programma
  • Het voorbereiden van de afspraken van de teammanagers
  • Het meelezen van de inkomende e-mail en het prioriteren hiervan.
  • Je helpt mee met het samenstellen van managementinformatie.
  • Archiveren van documenten
  • Het af-/behandelen van post, e-mail en telefoonverkeer.

Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?

  • Je werkt bij een mooie maatschappelijke organisatie aan actuele thema’s. Wat ons drijft? Markten beter laten werken voor mensen én bedrijven, nu en in de toekomst.
  • De cultuur is mensgericht en doelgericht. We werken hard, maar naast het werk is er ook alle aandacht voor het sociale en collegiale.
  • Om jouw persoonlijke en professionele groei te faciliteren, maken we tijd en aandacht vrij voor goede begeleiding en opleiding.
  • Collega’s ervaren bij de ACM een gezonde werk/privé balans.

Functie-eisen

Wie ben jij?

Je bent een echte teamplayer, die zich verantwoordelijk voelt voor de teamtaken. Je bent proactief, betrokken en staat stevig in je schoenen. Je bent omgevingsbewust en kan op basis van beperkte informatie goed inschatten welke belangen er spelen en wie je wanneer moet betrekken bij een vraagstuk.

En dit neem je mee:

  • Natuurlijk ben je integer en ga je discreet om met vertrouwelijke en gevoelige informatie. Je zoekt op het juiste moment afstemming met je manager en betrokken collega’s. De directie is volop in ontwikkeling en daarom zoeken we een collega die graag meedenkt, bijvoorbeeld hoe we werkprocessen efficiënter kunnen inrichten, er is veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschift en MS Office heeft voor jou geen geheimen meer.
  • Daarnaast heb je minimaal 5 jaar relevante werkervaring als managementondersteuner in een complexe omgeving.
  • Je werkt in deze functie zelfstandig en in teamverband. Je werkt samen met de andere collega’s van het secretariaat en samen zorgen jullie voor een optimaal functionerend secretariaat. Daarnaast ben je minimaal 4 dagen beschikbaar, waarvan in ieder geval op donderdag en vrijdag.

Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!

Word jij onze nieuwe collega?

Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen. We streven ernaar om de gesprekken zoveel mogelijk live te doen. Zien we het allebei zitten? Dan sluiten we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.

De gesprekken zijn er niet alleen voor ons om jou te leren kennen, maar ook voor jou om ons en onze organisatie te leren kennen. Uiteindelijk is het pas echt een match als de klik er van twee kanten is. Het inwinnen van referenties en het maken van een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.

De selectiegesprekken kunnen zowel gedurende als na de wervingsperiode plaatsvinden. Dit kan betekenen dat we de vacature eerder sluiten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Gezien de zomervakantie zal de vacature openstaan tot 25 augustus. De briefselectie zal plaatsvinden in de week van 26 augustus. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in september.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je terecht bij Stephanie Steenwijk (Senior Managementondersteuner DTE) via 06 31 03 59 01. Bij andere vragen kun je terecht bij Matundu Kabangu (Corporate Recruiter) via matundu [punt] kabangu [at] acm [punt] nl of 06 50 02 79 13.

De ACM wil een werkgever zijn waar jij je welkom voelt binnen een unieke mix aan collega’s. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Arbeidsvoorwaarden

Salarisniveau schaal 6, schaal 7
Maandsalaris Min €2866 - Max. €3879 (bruto)
Dienstverband Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Contractduur Voor één jaar met uitzicht op vast. De proeftijd bedraagt één maand.
Minimaal aantal uren per week 32
Maximaal aantal uren per week 36

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,50% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Over de ACM

De ACM draagt bij aan een gezonde economie door markten goed te laten werken voor mensen en bedrijven. Nu en in de toekomst. Wij willen marktproblemen oplossen en waar mogelijk voorkomen door het effectief en efficiënt inzetten van ons brede palet aan instrumenten. Dit doen we door toezicht te houden op: de mededinging in het algemeen (kartelvorming, marktmacht, fusies en overnames); een aantal specifieke sectoren waarbinnen onvoldoende ‘natuurlijke’ concurrentie bestaat (energie, vervoer, telecom, post, zorg en drinkwater); de rechten en belangen van consumenten.

De ACM kent negen organisatieonderdelen die nauw verbonden zijn. De toezichtsdirecties ‘Consumenten’, ‘Telecom, Vervoer en Post’, ‘Toezicht Energie’, ‘Mededinging’ en ‘Zorg’, de directies ‘Juridische Zaken’, ‘Bedrijfsvoering’ en ‘Bestuur, Beleid en Communicatie’ en het Economisch Bureau. Bij de ACM werken vanuit Den Haag een kleine 750 professionals. We werken samen met verschillende hechte Europese netwerken van collega-autoriteiten.

Directie Toezicht Energie

De Directie Toezicht Energie (DTE) is circa 175 medewerkers groot en groeiende. DTE bestaat uit elf teams. Drie teams hebben een vast toebedeeld takenpakket en verantwoordelijkheden bestaande uit: Strategie & Planning, Detectie & Integraal Toezicht en Monitor Groothandel & Retail Tarieven. Daarnaast zijn er acht teams met medewerkers die in principe flexibel inzetbaar zijn op een thema of los project. Het overgrote deel van de medewerkers werkt daarom vanuit ‘flexibele teams’. Zij werken in wisselende samenstellingen aan thema’s en projecten, met collega’s uit het eigen en uit andere teams binnen de directie.

DTE is binnen de ACM de directie waar alle energie gerelateerde taken samenkomen en heeft als missie: het versnellen van de energietransitie voor alle mensen en bedrijven. De directie werkt vanuit een integrale visie op de energiesector en zet in op een onderling samenhangend geheel van interventies waarmee zoveel mogelijk impact wordt bereikt. De unieke kennispositie van de ACM zetten we voor de hele energieketen in. Onze kennis zetten we in om de consument te begeleiden bij het maken van effectieve wetgeving.

Contact

Solliciteren

De ACM vindt het belangrijk om zorgvuldig met jouw sollicitatie en jouw persoonsgegevens om te gaan en om je daar goed over te informeren. Lees op de pagina privacy bij het solliciteren wat wij doen om jouw sollicitatie en persoonlijke gegevens te beschermen.

Solliciteer direct